God morgon

Nu ligger min lilla kille här och sover brevid mig i soffan, sötaste lilla prutten!
Pappa jobbar och målaren har precis gått och kommer tillbaka i eftermiddag...Nu har huset varit fullt med människor i några veckor så de kommer bli konstigt att det nästa vecka kommer vara tyst på morgonen och inga byggare som kommer in i mit hus och bara svinar ner...Fasiken undrar hur det ser ut hemma hos dem?! Dem irriterar mig men de ska bli skönt som tusan att kunna duscha i ett varmt rum och kunna bada barnen där uppe!

Hade en trevlig helg! I fredags jobbade jag lite sedan hem och hämta barnen hos mormor..Dem hade så klart haft det toppen! Stannade där och fikade lite innan vi åkte hem för lite fredagsmys med Johan & Connie.

Lördagen åkte jag, Ruben och Troy med dem andra två för att kolla när Connie red. Men Ruben ville också rida så han hoppade upp på hästen och var en naturbegåvning! Han var så duktig! Inte alls rädd och ledde hästen själv!
Vi tänkte sedan gå på bio men alla filmer för barn var redan slut vi 14...Så den dagen gick mest ut på att hålla dem stora från att bråka, innan det blev god middag, hemmagjord chessecake med mormor,morfar och cicca.

På söndagen hade vi planerat en utflykt till Ängelholm för att gå på Järnvägsmuseet. Blev superlyckat och alla hade jätte roligt! Alltså även vi vuxna :)
Sedan blev det utflykt till hembygdsparken i Ängelholm som definitivt kommer besökas i sommar också! Riktigt härligt ställe :) Sedan blev det faktiskt köpe pizza när vi kom hem för kl var 18.15...

Nä nu ska jag leka med en jätteglad liten prutt som ligger och skrattar och pratar sidan om mig :)

Puss



Bjuder på en gammal bild på Troy! Har ingen kamera och kan inte föra över bilder från telefonen så håll tillgodo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0