Underbart bara

Se och häpna, två inlägg denna dagen :) Ville bara dela med mig av min underbara dag.
Vi åkte in till Trelleborg och började med att titta på och mata fåglarna i parken. Där efter gick vi och lekte pålekplatsen där det kom en massa andra barn och mammor och lekte. Ruben och de andra barnen skrattade verkligen jätte mycket och hade super kul :) Där efter blev kl lunch så då gick vi till en restaurang och åt en buffe lunch. Slöseri med tanke på att Ruben äter som en mus, men det gör ju jag upp för haha. Jag äter som ett monster alltså :)

Sedan köpte vi lite saker och bla ett par vinterskor till Ruben som kostade 800:-...Skulle väl vanligtvis inte köpa så dyra skor till Ruben men köpte samma skor förra vintern och var så otroligt nöjd att det är bara dumt att inte köpa dem igen. Han är alltid varm, aldrig blöt, väldigt lätt och smidig. Den är allt som gör en bra vintersko och håller allt den lovar!

När vi kom hem blev det mellis och lek i det underbara vädret med vänner.

Till middag idag gjorde jag kokt kyckling m ris och currysås, jätte smaskigt :) Nu sover mitt älskade barn i sin säng efter vår underbara dag. I morgon är det dagis och jobb och sen får vi se :)

*Ibland är livet bara för underbart eller så blir man bara väldigt lätt glad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0