Fläskpannkaka, mums :D

Jobbat på nya jobbet idag och det känns som det gick bra :) Ägaren är mycket trevlig och jag kommer bra överens med henne tycker jag :) Men nästa gång ska jag ha stödstrumpor känner jag :) Har verkligen ont i ben, rumpa och rygg nu. Men mat ska lagas, tvätt ska tvättas och vikas...

I morgon är det tillbaka på golfklubben igen...

Det hade inte varit mycket hosta för Ruben på dagis idag så det var skönt och det lilla det varit är inte krupphosta, så skönt! Nu springer han runt med sina bilar i fullfart hemma och har redan hunnit ta sönder en ljusstake...Kul...Hade varit kul om han ville laga mat med mig men tveksamt, ville inte ens gå ut för att han inte fick ta bilen med sig haha :) Men får mysa med honom sedan lite, för idag är det badtajm och sedan läser vi bok och myser i sängen :)

Nä nu ska jag börja med fläskpannkakan, tar en himla tid i ugnen ju. Ha en fortsatt trevlig kväll, min blir förhoppningsvis lite lugn och mysig med smulan men vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0