20+3

Ja 6 dagar sedan man har inte haftt tid att skriva...Men nu måste jag skriva av mig :)

Ruben och jag mår bra! Han är så stor min fina kille, tradigt att han är så självständig bara..Eller det är ju bra men jag vill vara mer för honom :) Men ibland kan han komma till mig, kalla mig "älskling (eftersom jag kallar honom det ibland) jag älskar dig mest mamma, mest i världen. Du är min bästa vän". Fan då är jag lycklig kan jag lova, den lyckligaste mamman i världen :)
Han har varit lite krasslig sedan i lördags men är bättre nu. Bara lite av krupphostan kvar, men den är kvar så länge så ha ska gå på dagis i morgon. Vi får se hur det går, men han vill gärna dit och han mår ju bra i övrigt :)

Idag har vi kollat på snurre i magen :) Tror att det är en kille till och tyckte jag såg en liten snorre :) Men vet ju inte haha, vi ska inte kolla vad det är för kön :)
Snurre rörde sig som vanligt hela tiden men vi fick Riktigt bra bilder!
Gud nu längtar jag ännu mer efter sötnosen :) BF är nu 12-01-28, 10 dagar efter Ruben, 5 dagar efter bror :)



Vi köpte vagnen som vi kollade på innan jag åkte :) Den är verkligen jättefin och jag är supernöjd:) Jag vet att det är tidigt eftersom jag inte är så långt gången ( 20+3) men annars har man bara det hängande över sig :)

Begravningen var jobbig...Trodde jag skulle kunna vara mer behärskad men det gick inte. Nu i efterhand kan jag säga att det var en fin begravning och den passade morfar..Men han kommer vara för evigt saknad!

Vistelsen uppe i S-tälje utöver begravningen var bra men kort, jag och bror åkte hem redan på fredagen för vi jobbade helg..Tradigt men inget jag kan strunta i med min ekonomi.

I morgon ska jag jobba på ett nytt ställe, en barn butik här i Vellinge så jag kan sluta på golfklubben. Är inte uppskattad där och det är alldeles för hårt för mig just nu! Men ägarinnan här verkar super och har själv precis fått barn :) Vi får se hur det går men hade verkligen varit super att jobba där!

Nä nu ska jag vika lite tvätt, tjoho!
Johan kollar fotboll så jag sitter och myser själv i sängen, tänkte läsa lite också från en bok som jag lånade idag när jag och Ruben var på biblioteket :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0