Livskvalité!

God morgon!
Nu sitter jag och smulan och smaskar på vars en smoothie :) Vi vaknar tidigast, är superhungriga och älskar frukt så det passar oss perfekt :) Johan och Connie gillar inte frukt lika mycket. För mig och Ruben är det lite lyx men för dem lite mer en grej man borde eller måste äta :)

Idag har vi bara planerat att vi ska åka till åkarpsgården och kolla på hästar. Dem har bjudit in allmänheten idag för att prova bla ridning. Hade också tänkt att vi skulle kolla upp handikap-ridning till Connie för hon behöver öva upp balansen bla.

Igår var en helt fantastiskt dag, en riktig livskvalité dag :) Frukost, kolla på kusin Melissa när hon spelade grym fotboll, fantastiskt pasta lunch på Aldo (tortellini, champinoner, kantareller, tryffel i gräddsås o persilja), bus, mys och lek på stranden, hem och laga pizza sedan björnbröder och lördagsnötter m mys :)
Hela dagen var super härlig om man räknar bort min superförkylning och Rubens trots...:)

I fredags var det jobb som vanligt men på kvällen kom Stinis över och hade fredagsmys m oss. Sedan sov hon över men hann inte äta frukost m oss för hon skulle jobba tyvärr..

Torsdags LR partyt blev också jätte trevligt! Så det ska jag verkligen göra igen så jag hoppas att sis eller mor kanske kan ha ngt så jag kan ha hos vänner sedan.

Nä nu ska jag mysa m min favorit kille! Ha en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0