Troll <3

Nu sitter han brevid mig mitt älskade troll :) Vilken ro det är i kroppen att ha honom hemma! Men han känns så stor emellanåt, han lär sig så mycket saker hemma hos sin pappa, Andy är verkligen grym på att få saker att fastna! Vi bara leker här hemma så här lär han sig inget haha :) Ja förutom då vett och etikett och sunt förnuft..Kanske också att kunna göra saker själv :)

Idag ska vi fixa lite saker jag och smulan och kanske leka lite också :) Hinner liksom inte ta det lugnt. Fast ag behövde göra det igår efter jobb dock. Hade massa sammandragningar igen, men det var nog all oro jag har i kroppen. Somnade också jätte tidigt igår så jag var nog ganska så slut...Tradigt men jag är så..Jag hatar att inte ha kontroll över precis allt. Ekonomi, jobb, badrum, Rubens rum, vardagen, bebis förberedelser (m allt vad det innebär!)..Ja jag har mkt som helst i huvudet så jag måste börja släppa eller reda ut sakerna :)

Föresten, härom dagen fick jag och bebisen en massa fina saker från en av våra grannar, så himla gulligt! Hon skulle inte ha dem mer så hon gav det till oss :)
Pratade med henne igår om att  ha ett loppis med grannar från gården så vi ska kolla om intresse finns för vi har en del saker som kan säljas. Så slipper man åka någonstans.

Nä nu ska vi göra oss i ordning så vi kan hitta på något. Ser ut att bli stan och sedan vellingeblomman för att handla en sak :) Ruben behöver nämligen skor som han kan ha nu som inte bara är av tyg :) Och lite långärmade t-shirtar.
Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0