Stolt

God morgon!
Idag skulle vi ha en mysig ledig dag tillsammans och sedan lite träff med vänner på kvällen men det ser inte så ut..När jag kom hem igår efter jobb ligger mannen i soffan och mår inte alls bra stackarn. Var precis uppe med en tablett så han kan sova gott lite till..Kan bli en mysig dag ändå men planerna får nog ändras lite..Hoppas han kryar på sig min fina man <3

Igår var det ju jobb på badhuset men innan dess hade jag och Ruben det lite mysigt :) Vi bakade muffins som vi brände ;) Sedan gick vi hem till mormor och åt lunch, blodpudding (både jag och Ruben älskar detta :)) och sedan pysslade vi lite i hans "bilar" tidning. Guud va imponerad jag blev av min lilla kille! Jag är så klart hans mamma och blir ofta imponerad av saker han gör. Jag tycker tex att pratar väldigt bra, bra ord och bra meningsbyggnader. Han säger många svåra ord och gör det på rätt plats. Det har han faktiskt från mig, så det kan jag ta åt mig :) Men detta igår kan jag inte alls ta åt mig...Han pysslade med dem pysslen och kan ju ABC och 123 villket gör att kan mycket själv. Han satt och konsentrerade sig jätte länge (vilket jag inte kan fortfarande) och löste pussel som är för betydligt äldre barn, grymt! Det är hans pappa som gett honom dem generna, eller kanske syrran, men inte jag! Men fortsätter han såhär kommer han ha det lätt i skolan och det gör en mamma glad för jag har alltid haft det väldigt kämpigt!

Nä nu ska jag göra smoothie och läsa bok :) Får berätta det roliga från jobb nästa gång. Ruben sitter sidan om och tjatar haha. Jag älskar dig min fina fina kille, jag är så stolt över dig vad du än gör och kan!
*Mest & för alltid*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0