Munsår, tack!

God morgon.
Var hemma från jobbet igår, tradigt att bara vara hemma men jajja det behövdes iaf...Kunde inte jobba asså! Men idag känns det mycket bättre än igår iaf men jag är fortfarande inte frisk. Har fått till råga på allt munsår (herpes)..Tjoho...ppkörningar
Nä slut på gnäll :)
Johan var så duktig igår och gjorde en hel del ute i trädgården. Han lägger stenar i en gång utanför förådet, jättefint! Han fick mycket hjälp av pappa ulf och grannen. Och då hade jag sällskap av Mathilda medan hennes pappa höll på där ute :)
Tänkte nu gå upp och göra mig i ordning så jag hinner torka golv idag :) Ha en fin dag, själv kommer det vara sjukt mycket på jobb men då går dagen fort :) Hoppas det gått bra med uppkörningarna!

<3



ses snat smulan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0