Några dagar

Nu äntligen lite update, glömde igår :)
Det blev lite stress för jag valde att inte ställa klockan för en gångs skull och sova. Jag var trött!
Så det vi missat!

~~~~~~~~~~~~~~

Fredag 26/11:
Morgonen blev mysig men hade ändå mycket att förbereda inför kvällen. Fyllde år då :) Sedan jobb som jag så klart fick jobba över på, kul verkligen!
Sedan hämta smulan och hem för att göra klart! Sprang som en galning men middag och allt för alla 20 var klar när dem kom.
Fick en massa fina presenter av mina gäster och alla var glada och hade jätte trevligt. Han ju inte njuta själv men jag är inte så van vid att underhålla så många :)
Alla gick vid 20:30 för då blev det snöstorm! Men mor, far, Stefan och sis var kvar och myste lite :)

Presenter jag fick:
kamera väska
ljus
glögg
pengar
conrnelis bio
fin tröja
mysdag i DK
bla..
~~~~~~~~~~~~~~

Lördag 27/11
Vi städade det mesta på kvällen så på morgonen hade vi inte så mycket att göra.Blev en mysig frukost och så åkte vi pulka. Senare åkte vi till julskylltningen på lorensdal. Jätte mycket fina saker och en julklapp till sis blev det. Innan vi åkte hem blev det lite fika också :)
Kvällen var lugn och mysig och jag bara njöt av att Ruben var hemma :)

~~~~~~~~~~~~~~

Söndag 28/11
Blev mysfrukost då också och pulkaåkning för mig och Ruben i någon timme. Var på backen utanför mina föräldrar med grannen och hennes söta tjejer. Connie orkade inte så hon och Johan gick in och sis kom ut en stund också :)
Sedan åkte vi till julmarknaden i Vellinge city :) Var mysigt men inte så mycket saker. Men hittade julklapp till mor och far som jag och sis handlade hos en av Johans många beundrare i byn haha.
Sedan var det dags för det jobbigaste och lämna Ruben igen..
På kvällen där är jag alltid tradig och vill helst vara ensam så det blev vin och massa musik, hög musik...
Lite spel också..

~~~~~~~~~~~~~~

Igår, var bara en vanlig dag utan att det hände något speciellt. Hann inte städa så mycket så jag ska ge gärnet nu. Har städat lite innan och tvättat men är mycket kvar att göra!
Ikväll ska jag tydligen kolla på Cornelis filmen :) och få middag, fattade inte riktigt när min bror sa det i fredags så får se vad det blir av det :)
Ha en fin dag iaf!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0