To Mobilia this beutiful morning :)

God morning, looking at händige Manny så we are speeking englisch now :) (ursäkta stavfel, kan bara prata mycket inte skriva haha)

Idag har jag också lite brottom, ska åka in till stan för jag behöver lämna lite skor till skomakaren och lämna in min kamera som är sönder...Tradigt men kan vara kul att börja använda den igen. Speciellt nu i jultider och när  jag börjat uppdatera bloggen :)

~~~~~~~~~~~~~~

Igår var en lugn vanlig dag, inget speciellt...
Idag ska vi som sagt till stan och fixa lite och sedan är det jobb som vanligt :) Sedan borde jag ringa alla som ska komma på fredag så jag vet vilka som kommer men jag kommer säkert glömma det idag också... :/

~~~~~~~~~~~~~~

Nä ha en fin dag i den fina naturen idag när det snöat så fint och njut innan den är borta, Ruben är såååå glad och idag kommer jag inte behöva kämpa så mycket för att få ut honom haha :)

<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Vännen. Du kan väl skicka ett sms i morgon förmiddag och se om vi är uppe. :) Haley har börjat tramsa på natten för tillfället. Men hon brukar vakna vid 8 halv 9. Hör av dig så ser vi. :-)

2010-11-24 @ 20:28:32
URL: http://Familjenrubin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0