Snabba snabba och planera!

Nu har vi ätit frukost jag och Ruben och medan det är Pingu för hans del ska jag snabbt uppdatera blogg och sedan duscha. Ska åka och handla till kalaset i morgon för att sedan förhoppningsvis hinna med Tess och hennes sötnos Haley en liten stund.
Vi får snabba oss :)

~~~~~~~~~~~~~~

Idag ska bara förberedas på kvällen eftersom vi ska ha 24 pers ca i morgon på kalas. Trevligt men det kräver lite arbete :) Därför ska vi fixa en del ikväll jag och min fina man när barnen somnat!
Men innan dess är det jobb..Tardigt att man inte hinner leka så mycket med Ruben idag men kanske mer i morgon eftersom vi förbereder idag..

~~~~~~~~~~~~~~

Igår blev det ingen stan utan i stället gick vi ut i 1 1/2 h och lekte i snön. Åkte pulka, sprang runt, la oss i snön och hade världens tur som fick se en grävskopa och lastbil som arbetade :)Min son var väldigt lycklig!

~~~~~~~~~~~~~~

Nä blev en snabbis idag också eftersom vi ska hinna med en massa idag. Ska vi alltid men det blir sällan så :) Men idag så måste vi hinna handla! Ha en fin dag kära vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Juni

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 23:59:34
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0