Jag är mammafin...Visst?!

Idag blir en snabb update ..Ruben sov länge idag och vill ju hinna leka lite innan dagis :) Och man har ju en del att göra innan man kan gå till jobb även om jag förbereder mycket kvällen innan..Bla är man inte lika snygg som man var innan så sminkningen tar tid haha..
Jag ser ju inte ut som vanliga 22 åringar..Lite mer sliten liksom, fast lätt värt det när jag kollar på smulan som är orsaken haha :)

~~~~~~~~~~~~

Igår gick det bra på jobb för Tess var himla snäll och hjälpte mig komma ifatt..Var ju några dagar att göra. Men idag är jag själv. Känns konstigt att vara tillbaka till det normala men ändå skönt. Tänker bara på jobbet liksom!
Annars på kvällen badade smulan och sedan däckade han i sängen...Alltid slitigt på måndagen att vara tillbaka på dagis. Igår hade han också kissat på sig på dagis många gånger, det brukar han inte göra...Jajja får se hur det går idag. Har laddat upp med massa kläder :)

~~~~~~~~~~~~

Får se om Gynning kommer idag och fikar med oss, men nu ska vi borsta tänderna och göra mamma fin :)
Ha en finfin dag kära vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att du har börjat uppdatera mer i bloggen. :-) alltid kul att läsa. Vad kul att Ruben vill träffa Haley. :-) jag vill träffa Ruben. Har ju inte träffat han på över ett år. Han måste ha växt så mycket. :) ja vi ar inget planerat på torsdag. :-) vilken tid hade du tänkt? Puss på er. <3

2010-11-23 @ 19:22:43
URL: http://Familjenrubin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0