Back to life, back, back to life!

Ja då var det måndag...Första dagen på jobb på länge...
Känns väl skönt att komma in i vardagen igen och tänka jobb och inget annat. Vara lite normal liksom :)
Men det har varigt en trög start på dagen. Ruben var inte trött och ville vakna 05:50...Sådär pigg var jag men vad spelar det för roll :)
Vi gick upp och åt frukost och sedan gjorde jag en fuling och somnade i soffan hos smulan medan han tittade på tv, helt slut var jag!
Men nu är jag i ordning och har lite tid med Ruben. Vi ska iaf gå ut med saga så då kan vi leka lite samtidigt när vi ändå är påpälsade :)

~~~~~~~~~~~~~~

Igår gick vi till Johans jobb och Ruben åt lite frukost där, han favorit macka, tekaka! Jag läste tidningen bara..
Sedan gick vi hem och hämtade lite saker för att gå ut och leka och sedan hem till mor och far för att äta lite lunch för Ruben och brunch för mig :)
Måste nämligen vara borta om Johan ska kunna sova efter att ha jobbat på natten. Vi myste hos mamma och pappa ett tag. Ruben spikade fast morfar framför tv:n i hans fotölj. Hemskt morfar va? Haha
Sedan åkte vi hem till Johan så jag fick duscha och sedan åkte vi till Vellingeblomman. Precis som alla andra! Helt smockat med folk men mysigt ändå!
Sedan lite ica och middag...
En lugn dag men ändå fylld med äventyr och lek, så en söndag ska vara!

~~~~~~~~~~~~~~

Ja nu har jag inte tid att sitta här mer. Hoppas bara jag hinner träffa Johan innan jag sticker till jobb idag..Har en riktig abstinens efter honom idag. Känns skönt! Älskar min fina man och min fina son <3
Ha en fin dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0