Hela veckan :)

Av samma anledning som innan så skriver jag inte så mycket i bloggen för det är jobbigt när datorn klyddar så mycket. Bror ska hjälpa mig i nästa vecka så det ska bli skönt. Förstör även mitt skolarbete och det är fruktansvärt irriterande. Så nu blir det en väldigt snabb sammanfattning J

Jag har mest bara pluggat hela veckan eftersom jag hade så många inlämningar denna veckan och sedan veckan efter lovet har jag flera prov och redovisningar så jag måste förbereda en massa eftersom jag ska åka till södertälje på fredag för att hälsa på släkten med Ruben. Mina kusiner där uppe träffade Ruben sist för nästan exakt 2 år sedan. Tradigt att det är så sällan...

Har väntat på vår beställda soffa hela veckan eftersom den skulle kommit men det har den så klart inte gjort så jag hoppas att den kommer denna veckan J

Igår var det spenderar dagen :b Jag och Johan var och handlade lite grejer till barnens påskpresenter och påskägg. Bra var att vi var på habliteringen och pratade om vad vi kunde göra för att hjälpa Connie hemma och fick en massa bra tips så det blev sånna leksaker till dem för dem passar ju även Ruben. Men Ruben fick också en väska som han kan ha när vi ska åka J och en boll. Eftersom Johan är övertygad om att han kommer bli sååå bra i fotboll eftersom Andy är zlatan och Johan också tycker om att spela fotboll haha

Handlade också lite påskris som vi ska pynta ikväll med barnen J Så mysigt vi ska ha det, är lycklig som ett barn på julafton haha! Sedan blev det en tv till Johans projekt där uppe till barnen J Och för att verkligen avslura dagen ordentligt i riktig spenderar anda så tog vi Johans presentkort på 500 kr på sankt markus vinkällare och åt ute. Dem hade fantastiskt god mat, vi tog båda buffén och så valde jag ett vin J Blev en climing merlot, säkert kortJ

Buffén var helt underbar och provade igår för första gången, lamm, anka, tupp,bergtunga och bläckfisk J Jättekul att prova lite nytt och vi åt väldigt väldigt mycket båda två och tog sammanlagt 5 olika omgångar med fulla tallrikar. Och har bestämt att vid ett spelciellt tillfälle så ska vi äta Påvens meny som kostar 601 kr per person utan dricka...Saftigt! Jag hade aldrig betalat dem pengarna som vi betalade igår för mat men eftersom vi hade presentkort så var det inte så himla jobbigt! Men det var en underbar kväll att spendera med Johan och han är helt underbar och mysigt och jag är så glad över honom <3

Idag ska jag bara plugga hela dagen innan barnen kommer hem...Jippi...

Blev lite mer än vad jag trodde att jag skulle skriva men jajja...Ha en trevlig påsk för det ska jag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0