Åboy vicket vackårt vädår...

Vilket fint väder det är idag, helt underbart! Ska snart hämta smulan så vi kan ut och leka och kanske gå en långis med saga :) Härligt ibland :)

Idag var det svenska på morgonen sedan till Björns för att fika med Jojjan och sedan plugga lite där. Skönare att göra det för är jag hemma så bara städar jag eller gör annat haha.
När jag kom hem nyss så var det de ag gjorde..Jag lider av något....
Men jag har fått gjort en massa annat nyttigt också. Tänkte bla annat åka upp till familjen i Södertälje till påsk så jag kollar tågbiljetter..
Om vi åker på ons blir den billigaste på 575 kr, ganska lagom :)
Ska bara kolla vilka dagar alla är hemma och om det finns plats på hotell Cricke haha

Ska ringa och prata med en tatuerare också för nu ska den snart bli gjord och jag har hittat en tatuerare som jag gillar...Ska ju göra en också på en annan salong som ajg fick när ajg fyllde år av Jojjan :) Men det blir bara en liten på mitt finger.

Senare idag så ska vi nog hem till Malin m familj och höra hur dem haft det på deras skidsemester, har inte åkt innan :)

Ska ut och jaga lite grejer i förådet nu sedan blir promis m smul och saga..Ha en trevlig dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0