Elf och Paj <3

JAg är ledsen att det går så långt tid emellan...Men det går knappt att skriva för att datorn är så kass. Men Roger jag ringer dig så du får lösa det :)
Annars har jag mest bara jobbat och försökt sköta skolan samtidigt. Har gått sådär, fått skjuta upp några ämnen men bättre det än att göra ett halvdant jobb. Den ända kursen som är klar är sv och det blev VG :) Sedan eng B hann jag nästan klart med och där ligger jag på ett MVG :b Trevligt m tanike på att i gymnasiet hade jag G på eng B haha. Gissa om den läraren är över kass eller. Tyvär går hon fortfarande kvar på Sundgymnasiet men vad ska man göra liksom.
Jobbet går bra det flyter på. Idag var sista dagen Tess va här så nu är jag själv, spännande.
Idag ska jag äntligen tatuera Älvan. Jag kommer ta bilder som jag ska lägga upp så fort datorn är lagad. Innan dess ska jag, sis och mor iaf och fika på restaurangen där bror jobbar..Dyrt!
Sedan ska jag hämta Ruben idag i stället för på sön, Andy behöver ha honom nästa helg som egentligen är min så vi bytar lite...Lite jobbigt men men vad ska man göra...Längtar nu som fan efter honom bara! Hihi <3
Föresten skulle gaddat mig igår också, en som mamma, jag , sis och bror ska ha samma men jag glömde boken med bilde hemma och så kunde man inte hitta den på internet så...Bajs..Så mitt nya smeknamn är Guldfisken!
Skit va jobbigt det är, känns som jag är dement, rökt sedan barnsben eller så har jag bara mycket annat där inne just nu så all info får knuffas där inne så ibland åker ngt ut liksom...Är ni me?
Fast med den förklaringen så känns kanske nr 2 som den troligaste hahaa.
Jajja nu har jag bara babblat...Slutar nu 14 så ska börja plocka unden lite :)
HA en trevlig helg, det ska jag med PAJ!!!!!!!!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0