Jätte roligt :)

Så nu har både jag och Johan varit och kollat på vårat gemensamma favorit band Takida <3 Så jäkla bra var dem alltså! Blev också införskaffat vars en sovenir, ett linne till mig och en t tröja till Johan :) Nä grymma alltså! Kollade även in Hoffmaestro & Chraa igår (eller hur det stavas) :) Så himla grymt liveband dem är. Publiken som var där för att se dem sprang och hoppade med och man ryktes bra med själv också. Men tyvär lyckades man inte ta en trumpinne, svettig handduk eller liknande...Tradigt :)
Idag mådde jag sådär efter att ha gått i säng så sent, tog två h m buss från svedala...Så 2.30 somnade vi och det plus lite drickande igår har gjort mig till en halvzombie idag tyvär...Men Lätt värt det haha..
Ruben kom ju idag också så vad kan liksom förstöra dagen då haha..Så glada vi var och se varandra, men snabbt fick jag känna på trotsen och har redan första dagen tjafsat en del...Men gilla läget mamma eller!? :)
Nu ska jag bara kolla tv och vara lat tillsammans m Johan som både sprungit och spelat tennis m pappa idag, ät skit...Hurtigbulle, vem gillar dem liksom...(mamma)....Jajja nu ska jag inte vara sån, jagtycker dem är jätte duktiga och ska snart också själv komma igång...HAHAHAHA...
Ha en underbar söndags kväll för i morgon är det kanske jobb som väntar..
(men inte för en av hurtigbullarna..Johan...)....Jätte roligt.....Bajs.
<3






Inte mitt finaste ögonblick...Men jätte roligt :)
<3

Kommentarer
Postat av: Mor

Skulle jag gilla hurtbullar :/ Pappa?

2010-07-20 @ 22:26:04
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: jag

Pappa, hurtbulle, hahahaha...Nä du är en hurtbulle ju!

2010-07-26 @ 22:07:53
Postat av: Gabby-tvillingmamma

Tack snälla! Gud va stor Ruben blivit, tiden springer iväg! Hur har ni det? Kramar till er!

2010-08-04 @ 16:46:47
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0