Mys med busbarnen!

Nu har jag inte suttigt vid datorn på ett bra tag. Är inte så kul att sitta här när man har barnen, men nu skulle jag betala räkningar så då passar jag på :)
Sedan har vi haft otroligt mycket att göra. Eftersom vi trodde att vi hade vägglöss satte vi igång och städade ordentligt och fick tvätta alla sängkläder och andra kläder som legat  i sängen så det har varigt otroligt mycket tvätt!
Men nu börjar det ordna upp sig!
Veckan har varigt full med bus,lek, kalas, party, kärlek, blommor och annat trevligt :)
Igår var den härligaste dagen på veckan än så länge :) Jag ville inte leka hemma som alltid utan någon annanstans så vi åkte till pildammarna och matade fåglarna, sprang med pulkan och hade jätte mysigt. Sedan åkte vi till Mobilia för att äta på restaurangen brevid MC, köttbullar för hela slanten blev det :) Passar alla!
Sedan gick vi där en liten stund, hälsade på mormor och sedan åkte vi hem :) På kvällen gjorde jag en jättegod carbonara ( har blivit jätte bra på att laga mat faktiskt!) och sedan badade jag och min lilla underbara prins tillsammans :) Underbart!
Sedan gick vi ner och åt marängsviss, ja Ruben fick också sara!haha

Nu sitter jag här och dricker te och snart kommer väl jojjan hem och då ska vi äta frukost tillsmammans alla fyra.
Annars idag ska vi bara njuta av barnen för det är ju sista dagen med dem.

Nästa vecka ska bara spenderas i lägenheten och städas och fixas innan visningen på söndag :) Ni får gå in och kolla på den, bilderna blev skitbra!

Ska även passa på och gratta min kära bror som fyllde 18 igår, JÄTTE GRATTIS!

Nu måste jag återgå till busbarnen :)

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar man bilderna då?

2010-01-24 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0