Träna, najs :)

Har sagt till Johan att han inte ska ta hem fler semlor för jag äter alla han tar hem, men vad gjorde han igår, jo han tog hem tre st! Vi delade på det och åt 1 och en hlav var, urk va jobbigt n får det vara slut!
Men på kvällen gick vi och tränade med mamma så jag tränade väl dort det då haha och jag åt trots allt spenat till middag igår, satan va gott det är :)
När vi kom hem sen så badade vi tillsammans sedan mös vi i soffan lite :) Jätte mysigt!

Idag ska jag fixa här hemma med grejerna jag tagit hem, sedan köra lite runder till lägenheten och ikväll ska jag med mamma till hennes simträning :) Sis ska också med, hennes förslag :) Kommer garanterat få träningsvärk i morgon och det ska bli så härligt, man känner liksom då att man tränat :)

Idag när jag vaknade och kollade mig i spegeln så ser jag att mina utslag i ansiket har kommit tillbaka, ser så sjukt fult ut :( Men men...

Nä nu ska jag fortsätta med det viktiga :)

Älskar dig smulan, saknar dig!

<3


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en fin alla hjärtans dag vännen <3

2010-02-14 @ 19:55:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0