Beundrare hahahaha

Nu har vi precis lagt barnen. Blev såhär tidigt idag för att vi var på vanningen idag och sovtiderna blev lite vridna och även mattiderna..Men så blir det ibland, men vi hade iaf jätte roligt på Vanningen allihop.
Det var jag Ruben, Connie, Henrik och hans barn Linnea och Oskar...Alla var på jätte bra humör, till skillnad från i morse :)
Ruben bara kastade sig och dök hela tiden, helt underbart!

Sedan när vi badat klart så åkte vi hem och fikade. Gjorde något jätte kul på Henrik haha
Johan sa igår på kvällen när vi åt semlor att han tyckte grädden luktade surt och bad mig lukta :) Då tryckte han upp hela semlan i huvudet så jag fick en masa grädde näsan haha jätte roligt (som connie skulle sagt)
Så idag gjorde jag samma på Henrik haha, det var verkligen jätte kul haha...Blev så sjukt fövånad. Men jag råkade så klart trycka upp den jätte mycket i ögonen haha så han fick ont stackarn.

Nä men i det stora hela en väldigt rolig dag med Henrik och hans söta barn :)

Sedan nu på eftermiddagen vid 16 så kom sis och far och gungade med oss lite och följde sedan med in medan vi lagade mat. Trevligt!
Blev tonfisk gratäng och Johan tyckte att det var det godaste han har ätit på länge :)

Måste så klart också berätta att igår var hela helt galen verkligen.
Jag fick ju ett bud under dagen tror jag det var på 800 tusen och var helt stum alltså för det är sjukligt mycket pengar. Så på kvällen dyker ett bud upp på 810 och jag tror knappt det är sant ju! Och för att göra detta snabbt så tillslut efter många turer blev det 860 000 kr som sista bud, sedan sa jag och Andy att vi säljer till dem som la de budet.
Alltså 360 000 kr mer äv vi gav och 210 000 kr mer än vi begärde, men alla som var och kollade på lägenheten älskade den och alla budade på den! Så det har jag och Andy gjort bra. Eller som Börje så klart tycker, han och Allan haha.. Ja just det haha
Nä så kontraktet ska förmodligen skrivas på mån så då är det väl inflyttning för den nya killen den 1/3 :) Eller innan kanske, beroende på när vi får ut grejerna :)

Ja annars då, bara jävligt mycket med skolan. Har ju missat några veckors skola så att ta igen en massa behövs på alla lektioner. Sedan är ju vissa svårare än andra!
Så denna veckan ska det bara pluggas pluggas och pluggas!

Hahahaha föresten, det ringde på klockan för inte så länge sedan och då var det grannens kompis som sa att han hade gått fel men det betvivlar jag.
Det sägs av Annelie på Johans jobb att han brukar kolla in Johan haha och nu så bara råkar han gå fel haha med en flaska rödvin i handen hahahaha så jävla roligt!
Det roliga i det hela är att Johan tycker det är så jobbigt och att jag faktiskt tycker han är lite små sexig haha! Jätte roligt hahaha

Sedan har det inte hänt så mycket tror jag :) Nu ska jag opch Jojjan dricka lite gott vin innan vi väl somnar i soffan eller går in till grannen hahaha

<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Glömde skriva att min älskade jojjan så klart var med hela dagen ju! Hur kunde jag bara glömma honom, kommer få skäll nu :)

// Ägarinnan av bloggen

2010-02-06 @ 20:12:35
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: therese

Jäklar vad lägenheten höjdes,Skoj för er!! Inte kontigt man inte har råd att skaffa boende i vellinge. Sköt om er,kram

2010-02-07 @ 20:33:56
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0