Undebara föräldrar!

Har blivit lite skrivande så här i början av veckan men Ruben har fått mig att glömma:) Det är bra med honom, han får en att glömma dåliga saker men också saker som måste göras så det är väl mindre bra :)
Min prins <3

~~~~~~~~~~~~

Idag ska jag till psykologen som jag helt glömde sist så det blir mindre tid idag med Ruben. Fast  ju aliofs så valde han att vakna lite i 6 så vi har lite tid nu :) Smart Ruben...

~~~~~~~~~~~~

Satt och kollade efter snowboards i Rubens storlek men kunde inte hitta det så det blir skidor för honom på lördag i stället. Tradigt men mamma och pappa får kolla när dem åker utomlands nästa år om dem kan hitta en :) Det ska börjas i tid!

~~~~~~~~~~~~

Fick höra av Jesper igår att jag var en bra mamma och det var ju så klart jättekul att höra! Men det är ju inte så konstigt för jag har ju rysligt bra förebilder. Mamma och pappa har ju alltid funnits där för oss och det dem gjort har dem gjort för oss! Och även nu om det är saker vi vill ha hjälp med eller behöver så får vi det. Allt från sånt enkelt som att låna bilen...
Jag är väldigt tacksam för att dem finns och för allt dem gör för oss!
Jag ska göra precis lika dant med Ruben och alltid finnas där. Vad det än gäller!
Vi kommer ju alltid ha varandra oavsätt vad som händer runt omkring. Andra saker och människor kan komma och gå men vi kommer alltid finnas där! Ni ska bara veta hur trygg det gör mig att veta det :)
Underbara lilla kille du gör din mamma till den lyckligaste <3
Nu har han börjat bli så stor, han kan så himla mycket. En egen person med Mycket bestämda åsikter!
Han kommer gå långt han :)



~~~~~~~~~~~~

Nä nu är det frukost. Ha en fin dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0