Träningsvärk som attan!

Onsdag och veckan går. Ska snart bege mig till mannens jobb och pussa på honom lite. Vilken tur att jag har honom, han är såååå fin <3 Älkar dig så mycket!
Igår var vi på bio och kollade på grownups, skitrolig var den och rekomenderar den till alla!
Jag var också ute och sprang igår morse när jag vaknade lite i 7...Det var skönt igår men mindre skönt idag kan jag säga. Men måste träna om jag ska ta Johan i triatlon nästa år haha...Simningen tar jag men springningen ligger jag så himla långt efter på.
Jag pratade med Ruben igår kväll, så skönt att höra hans röst. Han är så underbar den ungen! Hoppas det blir bättre med lämnandet, är fortfarande jättetungt. Men kanske konstigt annars...
Idag har jag tagit det lungt, gick upp lite i 7 och har städat hela morgonen och gått en lång promenad med Saga.
Nu ska jag rulla rolerblades till jobbet så jag tar bort värken i benen haha.
Ha en bra dag, mamma tänker på dig alltid smulan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0