Babbel bara

Fångarna på fortet, trevligt. Har precis städat massor! Men hade behövt damsuga, tvätta golvet och damma av men pallar ej :) Ska mysa själv en liten stund för mannen är spålöst borta och barnen sover :) Så behagligt att ha smul hemma. Jag blir så lugn av det och hela kroppen mår bra. Allt känns liksom helt rätt på något sätt :) Värme <3

Vi har ju haft min kära vänner på besök :) Emma och Jonte. Har känt dem i många år nu och vi har haft så himla kul tillsammans så många somrar. Dem har man alltid kul med kan jag säga. Dem kom i fredags och åkte i morse. Så nu är det tillbaka till vardagen.

Nja nu är jag klar :)

Så skönt att ha dig hemma smul, ska gå och snusa på dig innan jag somnar och tända ditt nya spöke. Älskar dig över allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0