Spark i röven tack

Nu gör jag verkligen inget utom tycker synd om mig själv..Jag behöver verkligen en stor spark i röven! Det är så tradigt att Ruben inte är här..Och nu åkte Johan och Connie på en grej som vi skulle gjort alla 4 men så hade jag ju lovat Andy att han skulle få Ruben tidigare idag för hans bror m flickvän är nere från huvudstaden..Så klart hade jag glömt det (eller förträngt det) tills igår kväll då Andy påminde mig...Kiss!
Nä jag får väl göra något..Fint väder är det också..Speciellt så jag inte tänker på att det är en hel vecka tills smul är hemma igen.....................................
Smulan som du vet och säger så älskar mamma dig "met i väden" <3 Min största lycka i livet är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0