sammanfattning

Nu sitter jag hemma hos mamma och leker med facebook för en gångs skull :)
Idag ska jag kanske ha vänner över på middag men vet inte om det blir av...Johan är just nu iväg och springer i bokskogen, så duktig han är då...Men sånt får man passa på att göra när man har har tradiga veckan...Jag var och tränade med mamma i tisdags som vanligt och det blev väldigt mycket styrketräning så jag har sjukligt ont i kroppen.Skönt!
Igår var jag sis och johan i höllviken och handlade lite, blev lite smått och gott men mest sånt som Johan behövde.
igår var jag på en jobbintervju..Hoppas jag får det, passar mig så himla bra! Vi vill samma saker, jobbet och jag alltså :)
Nä nu ska jag snart hem..Ha en bra dag..

*Tänker på dig varje dag, varje sekund av mitt liv*
*Älskar dig Ruben Ruud*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0