Massa göra..

God morgon. Var hos tatueraren igår, har letat nu efter en tatuerare som passar och när vi var i hans studio igår så känndes det jätte bra så jag hoppas att han hittar rätt och att det blir bra. Han verkar jätte bra iaf! www.michaeltattoo.com är han sida!

Sedan blev det mat på sibylla..Blev väldigt mycket igår, sprang hela dagen..
Idag ska jag också göra en massa. Har pluggat lite nu på morgonen och ska fortsätta med det under dagen, sedan ska jag springa har jag tänkt och kanske sola lite...Nej jag är ingen som solar solarie hala dagarna men ibland är du s blek så varje gång du tittar i spegeln så tror du att du är i spökhuset...Inte så jätte roligt!
Men ska bli spännande hur mycket jag orkar springa för jag har väldig träningsvärk sedan i tisdags och väldigt ont i mina knän men får ju ha mina knäskydd...

Nä nu ska jag fortsätta och fixa lite här hemma...Ha en bra dag!



Ps: Jag saknar dig min helt underbara fina kille, älskar dig mest i världen. Du är min dröm<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0