Stackars lilla Uben

Skrev igår men aldrig färdigt. Lilla Uben är sjuk idag och har varigt det sedan i måndags så ajg funderar på att ringa om det...Det är förmodligen från 18 mån spritan som han fick för lite mer än en vecka sedan. Men det har varat lite för länge nu tycker jag och han är verkligen Riktigt dålig!
Han tittar på TV och somnar sidan om mig. Han har inte stått på sina egna ben sedan i måndags och är verkligen helt borta emellanåt. Men en tjej på jobb sa att hennes äldsta också blev så himla dålig av den sprutan så jag kanske bara överdriver...
Har iaf jobbat nu mitt första pass sedan ska jag dit igen när Andy kommer hem och stänga. Men vi har varigt duktiga och städat mycket redan så jag hoppas det blir lugnt ikväll :) Och om jag kommer hem i tid för en gångs skull :)
Nu ska jag äta något för min kropp längtar efter riktig mat...Som alltid haha.
<3



Så här glad och fin är han i vanliga fall! Han är så manlig att han kan bejaka sin kvinnliga sida också haha! Min lilla busunge <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är säkert bara sprutan! Sierra var också helt förstörd när hon fick sin. Bara låt honom vila och ge honom mycket att dricka!



Sötaste Uben! =)

2009-09-23 @ 15:27:50
URL: http://enmindretjockis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0