Härligt

Nä igår var det en mycket trevlig dag. Mys m sonen, kul med "skrik barnen" på vellinge blomman och trevligt hemma hos vänner på kvällen! Man behöver sånna bra dagar ibland :) Livet är bra nu!
Just nu är sis hemma från lumpen, skönt! Tyvär fick jag veta att hon ska göra utlandstjänst och det är jätte jobbigt och jag är lite lite arg på henne för det men samtidigt har det alltid varigt min dröm det hon gör nu så jag förstår henne också...Och hon kan mecka med bilar nu :( Hade väl varigt underbart om man kunde gå om gymnasiet så man hade kunna läsa fordon i stället. Nä då gick man samhälle ekonomi som är super tråkigt med bara massa........Hade många vänner där men...
Idag har vi varigt och solat lite för att inte se ut som en levande död och sedan fikat lite på jobbet..Har jag gått och blivit en fikare nu? ... Nä inte en chans!
Ikväll ser det ut som vi ska hem till mamma och pappa men jag vet inte, andys förslag och han får som han vill oftast haha
Nä tack alla som gjorde dagen bra igår :)
<3



Från i början av somaren :)



Sis student



I sin älskade badrock :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha :D

2009-10-17 @ 21:38:52
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0