Bra dag och nya vänner!

Ja nu har jag varigt lite borta i några dagar men det är bara för att huvudet inte varigt med...Vet inte varför...
Men idag känns det bra, som om allt är me igen :)
Under dessa dagar har jag varigt ute med nästkusin Angelica som bor i huvudstaden egentligen men var nera för att hälsa på sin farmor och Hasse :) Kvällen började mycket bra och vi hade mycket trevligt på lilla torg tillsammans med Stina, Malin och Jossan...Men sedan urartade det då jag skulle hålla samma tempo med drickandet som Angelica, sådär bra idé. JAg är mamma och aldrig ute och ska dricka där efter haha. Men jajja sånt händer väl alla och för mig var det första gången och det måste ju hända någon gång, right! Men tack för en kul kväll A och när du kommer ner nästa gång, snart, så gör vi om det i mitt tempo haha :)
Men iaf har även träffat en ny bra vän, Johan aka bagarn haha..Kommer vara lite sne på mig för att ajg skriver det men han är mest känd som Johan bagarn och jobbar bakom mig på mitt jobb. Allstå han bakar det jag säljer :) En mycket snäll kille som också har en mycket mycket söt dotter som heter Cornelia.
Jag tror vi har träffats varje dag nu denna veckan :) Han bor inte med Cornelias mamma längre utan har henne varannan vecka så då får vi passa på att ses ju. Fast vi kommer nog ses ändå :) Han är verkligen super duktig med Ruben också och Ruben tycker om honom.
Idag har jag och Ruben haft en slö morgon. Pappa åkte till skolan medan vi bara slöade och kollade på Emil i Lönneberga (nya favoriten tillsammans med Pippi :)). Sedan duschade vi tillsammans och efter det fick han springa naken i sin morgonrock och det var väldigt väldigt roligt :) *Lycka*
Sedan tog vi på oss och gick ner till jobbet för att jag skulle skriva på lite papper men passade på att handla lite gott med till tjejmys hemma hos Stina idag och fikade lite :) Tog en cappuchino (eller hur det stavas) och Ruben fick en bulle, mmm :)
När Johan slutat och hämtat Cornelia kommer han hit och då går vi till Vellinge blomman för att kolla på spökena och kasnke hitta något trevligt. Och ikväll ska jag som skrivet hem till Stina för att äta något gott där :)
Är verkligen en bra dag detta än så länge och den ser inte ut att bli sämre :) Hoppas eran dag är lika bra!
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Har den dära bagar-Johan någon tjej?

Mohaha-

2009-10-15 @ 16:00:34
URL: http://aelvasmamma.blogg.se/
Postat av: johan bagaren

nä du vännen blir inte arg, svårt att bli arg på en sådan härlig tjej som du verkar vara, trodde sådana som du bara fanns i ens drömmar.....tack vännen

2009-10-15 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0