Jag också kass nu ....

Gissa vem som också har blivit dålig nu :/ Jag som aldrig blir dålig! Bajs va tråkigt det är och det känns som jag har varigt dålig en hel vecka när jag bara varigt det idag. Men mamma, pappa och Cicca har varigt topen idag och passat Ruben så jag och Andy kunde sova lite för det behövde vi verkligen! Men det är himla skönt när man träffar honom igen även fast man mår kass :) Och idag har jag gått som på rosa moln för i morsse vaknade jag av att min älskade lilla kille klättrade upp på mig, klappade mig på kinden och sedan pussade mig 2 gr! Ärligt talat finns det något bättre, får tårar i ögonen när jag tänker på det haha. Kanske kännde att jag var värd det etersom jag varit uppe med honom två nätter och stått ut med en massa utbrott varje natt och ite fått sova på två nätter :/ Men man klarar faktiskt allt när man har barn verkar det som, man gör verkligen allt för dem utan att tveka eller tänka på det. Underbart!
Snart ska vi äta rostbiff :O ska nog vänta på bror och hans tjej som är på bio bara. Snällt av mamma och pappa att bjuda oss på middag en sån här dag för varken jag eller Andy kunde stå på våra egna ben i eftermiddags...
Jajja nu ska jag fortsätta småkolla på Ensam hemma och leka med Uden som just nu smaskar på en jordgubb sidan om mig haha. Han älskar verkligen frukt och mormor är duktig på att köpa en massa sånt till Ruben.
Fast snart ska han sova så det får inte bli förmycket frukt innan gröten :)
Ha en trevlig fredag och hoppas att ni iaf inte är dåliga!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0