Kötta!!

Just nu kan jag inte röra huvudet så bra för jag har lyckats dra på mig nackspärr...Kiss åsså jag pallar inte sånt! Och denna förkylningen är en riktigt långkörare kan jag säga...Så hoppas jag inte smittat ner någon med den!
Idag har vi ju varigt hemma hos mor som vanligt och sen handlade vi godis...Mmmmm...Det var myckett välkommet haha. Så ikväll ska det köttas!!! Annars ska det vara skönt att vara hemma lite för det har bara flängts hela dagarna nu tycker jag. Har varigt hemma hos mamma och dem nu nästan hela veckan haha. Andy skulle kolla fotboll och hjälpa med trallen och ja en massa sånt med det är Andys fel haha. Nä jag älskar att vara hemma men ibland är det skönt att vara här hemma åsså.
Jag har inte så mycket att berätta tyvärr, hade velat säga att ajg fått jobb men icke! Any day now! :)
Ha det finfint friends så kan ni tänka på hur snaskigt jag ska ha det i kväll hahaha! Love having to be a fetto!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0