Vadå fita, kolla bilderna !

Nu sitter Stina här sidan om mig så jag lkan inte skriva någon skit om henne...Men det kommer :) Nä knappast haha
Ida tränade vi ju till den där Carmen Electra DVD:n..Den var riktigt hård så jag kan rekomendera den till er som vill träna och jag kommer garandterat ha träningsvärk i morgon, kul när man ska på party party...
Har också spelat lite Guitar Hero men jag har tappat stinget :) Men Stina var hård!!! Inside joke!
Stina hade köpt Ben&Jerry som var som från himlen.Jag kommer inte ihåg när jag unnande mig en sådan sist och det är Andys fel! Han kan inte förstå att en glass kan vara så god att man betalar dem pengarna men den är verkligen så god! Men han har också rätt i att dem pengarna har vi faktiskt inte, trgaiskt men sant! Eller så är det så att det är bättre att vi lägger pengarna på MAT!Mmmmm
Nä nu pratar Stin amed  mig hela tiden så jag skrive ri morgon i stället :) Trevlig kväll på er!
Här har ni fina träningsbilder och guitar bilder :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0