God mat och mysig dag till det

Hela dagen med barnen var jätte mysig men det tar på energin. Speciellt om man sover dåligt så idag ska jag gå och lägga mig jätte snart. Jag ska bara ta mitt te och mina mackor så kroppen står sig under natten och för att det är såå gått :)
I morgon är min bror ledig från skolan så då ska det städas så vi slipper göra allt på lördag. Ska bli skönt att få det fint. Och ännu roligare ska det bli att lämna över huset till mamma och pappa igen och att det är jätte snyggt så dem slipper tänka på vardag direkt när dem kommer hem. Jag har även gjort all strykning som ska göras ( om hon inte ska göra om det så klart) och Andy har fixat till pappa där ute :) Dem har tur dem haha.
Sedan på kvällen kommer Stina och Chrisse över och det är tänkt att jag och Stina ska träna till en DVD hon har och så ska vi prova min nya pilates DVD :) Och så ska vi spela Guitarr Hero och det ska ju bli extra kul för vi ska spela två mot två :)
Idag käkade vi något som verkigen var i min smak eller idag iaf haha. Det blev sallad med, morot, vitkål, avokado, paprikor, gurka och tomater...Till det hade vi en jätte lugn sås och kyckling. Det passade verkligen mig så bra just idag!
Jajja inget mer babbel här kommer bilderna från idag!
Det är när jag sitter och läser med kidzen och den andra är när dem sover :) Sierra i vagnen och Ruben hos sin pappa :)



Såg ni föresten min hund igår haha, Ruben är så söt nät han springer runt med sakerna i munnen som en hund haha!

<3

Kommentarer
Postat av: Gynning

Haha ja du ska se som jag skrattar när jag kör från stallet när jag ser den svarta linjen. Hahaa



Fina bilder! VAr är dina föräldrar?

2009-03-05 @ 21:22:21
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: sophie

va fina bilder. de skulle mycke väll kunna va kenta och Alicia på sista bilden hahah så sött. :)

2009-03-05 @ 23:13:17
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: Krullan

Ja, mycket stolta är vi :) han är såå fin.

Tycker också vi ska ses snart igen!



Du har ju också skaffat dig en söt liten vovve :) Hihi, Ubis är söt han!

2009-03-06 @ 12:24:33
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Så söta ni är när du sitter och läser för dom!! =) Du får skicka lite bilder till mej, har ju glömt be dej om det!

Tack igen för att ni passade henne!

Puss

2009-03-09 @ 13:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0