Underbara ungar!

Nu har det söta vilda ungarna somnat :) Men de kunde inte somna när dem såg varandra så jag gick tre kilometern med Sierra som tillslut gav upp och somnade och Andy nattade Rubis här hemma...Skönt att dem båda får sova :)
Inatt sov Ruben också ganska så bra, eller verkligen bättre än igår natt iaf och idag har det varigt mycket bättre humör :)
Fast det går ju inte att vara på dåligt humör när ens bästa kompis är här och busar! Dem har jätte kul med varandra och jag tycker det är helt underbart att se när dem leker! Innan pussade em varandra eller nuddade panna iaf <3<3<3 Underbara! Ja usch vad allt är underbart idag haha. Hoppas det håller i sig iaf! Jag ska säte upp bilder från dagen senare ikväll.
Nä nu ska Andy äta så jag får ta över Ruben som inte vill ligga ner..
Hoppas eran dag är lika bra som min!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0