Himelskt för min gom!

Nu är vi hemma och jag sitter här vid datorn med ett glas gott vin :) Idag blir en riktig samkresa för munnen haha! Låter väl bra eller? Nä men när vi skulle gå jag, mamma och Ruben från Vellinge blomman så stod där en vagn som sålde korv och annat gott. han frågade om vi ville smaka lite och det tackar man ju inte nej till :) Mmmm korv :b
Och det slutade med att i ficksmaka en massa goda korvar och att vi köpte en jätte god renkorv. Jag har aldrig smakat ren och inte heller vildsvin som vi också fick smaka. Renkorven var ju jätte god så klart men vildsvinet var inte lika god...Kan ha varigt krydderna!
Sedan kommer vi hem och då står min bror och gör egen pasta med en blandning av e massa olika färsk svamp! Asså hör ni hur gått det kommer bli?! Sån här mat göt mig lycklig hahaha Skulle kanske ta och bli sån matsmakare haha
Så sammanfattning:
Till middag: Hemma gjord pasta från grunden tillsammans med en svampsås av massa olika färska svampar. Och ett glas got vin till Drosdy-hof, cape red, South Afrika, 2008
Som snask senare: En god renkorv med lite öl
FATTA VA GOTT!
Jajja hoppas eran kväll smakar lika gott som min!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0