Grattis Gynning!

Ja mina vänner idag skulle jag bara städa men så ringde en gammal barndoms kompis till mig och frågade om hon fick komma hit och det tackar man ju inte nej till! Så här satt vi och snackade gamla minnen och lite skit. Hennes kompis som jag bara träffat typ en gång var också med, mycket trevlig tjej. Så tack Melissa och Jaqline för en mysig dag :) Vi ska nog ses någon gång nästa vecka om vi kommer ihåg det :)
Men jag fick städat och tvättat ändå :)
Ruben har sovit jätte mycket idag. Han tar nog igen sig efter alla andra dagar av dligt med sömn...
Ikväll ska ju Stina och Chrisse komma över och vi ska ha lite fredags mys och träning faktiskt...Ska se hur det går med Rubis kring benen haha..
Jajja kommer väl upp en del roliga bilder sedan kan jag tänka:) Nu ska vi äta!
 

Föresten idag fyller min kära vän Emma Gynning 22 år! Hipp Hipp Hura!!

Ska hem till henne i morgon på kalas ;) Kommer nog bli väldigt roligt har jag en kännsla av :o

Eftersom jag inte är hemma så har jag inga egna bilder på henne så här kommer en googlad bild från hennes blogg :)



Ha en toppen fredag!
<3


Kommentarer
Postat av: Gynning

Tack så mycket darling!!



Imorgon ska vi ha skit kul!! Puss

2009-03-06 @ 20:13:15
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0