Cicca kommer hem! <3

Nu ska vi snart hämta Cicca :) Oooo vad jag längtar!
Jag har försökt att inte tänka på det idag men det går inte haha!
En annan bra nyhet, vann på hästarna :) Vi vann 208 kr än så länge och vi får se vad vi vinner nu på dagens dragning. Jättekul att vinna för det gör aldrig jag typ :) Fast Andy tyckte det var lite pengar haha
Idag annars har varigt mycket lugn. Det har inte gjorts speciellt mycket och det var väldigt skönt!

igår var vi ju på den där kickoffen och det var rätt så trevligt. Träffade några gamla vänner och några nya. Satt framför några mycket trevliga danskar som jag snackade jätte mycket med, båda jag och Andy tyckte tjejen vr lik Stina och därför så gillade vi verkligen henne haha
Men tråkigt var aten för den var inte speciellt god, även att ingen ville dansa på kvällen när Ezzex spelade..Och jag älskar att dansa och det kvittar vad det är för musik.
Sedan åkte vi hem till mamma för att hämta Ubis men eftersom det regnade så sov vi här hemma istället :) Skönt!

Jajja ikväll ska vi ju bara prata med Cicca s klart och krama henne ska vi också göra haha
Och i morgon blir det simsim :)

Ha en trevlig söndag
<3

Kommentarer
Postat av: Gynning

Grattis till vinsten. Puss

2009-03-15 @ 20:42:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: carolina

Grattis ..alla vinster e ju en vinst!!

2009-03-16 @ 07:01:37
URL: http://linisfranovan.blogg.se/
Postat av: Stina

hahah ni e för roliga!!! träning imorrn? puss!

2009-03-16 @ 09:58:36
Postat av: Stina

hahah ni e för roliga!!! träna imorrn? puss!

2009-03-16 @ 10:00:01
Postat av: Mor

Har det inte hänt ngt nytt?

2009-03-18 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0