Allt som allt

Så nu har jag varigt och tränat, känns som vanligt bra. Men idag känns det lite extra bra för jag var verklgen inte alls taggad och då brukar det bara bli bajs.
Men något som är bajs är att Ruben inte vill somna...Vi tror han har ont någon stans som tex magen men jag ska gå och lägga ig snart så då kanske det gå bättre. Annars kanske det bara är jobbigt för han får ju så mycket nya intryck nu när vi bor här. Jag tror att det kanske gå lite för snabbt nu när han har så mycket yta...Eller jag vet inte...oppas bara det blir bättre och att han inte blir dålig!
Stina hade varigt i stockholm i helgen och träffat familjen och sina vänner och hon hade haft jätte kul. Henne är en tjej ni ska träffa för hon är så roligt och underbar! Tur Chrisse har som har en sån tjej, fråga Andy hahah. han är kär i Stina haha, nä men han gillar verkligen henne, men vem gör inte det. Men hon får bara inte flytta här ifrån, bara det jag ville säga egentligen! Du är grym Stina och jag skulle sakna dig så mycket!!!
Jajja skypade med Cicca innan och det är bättre med henne idag. Det är bra med mamma och pappa också men dem hade tyvär inte kunnat åka idag pga vädret :( Men det blir toppen resten av veckan hoppas jag!
Sedan ringde pappa kompis Andreas och vi pratade som vanligt överlänge. Idag blev det iofs bara 13 min något :)
Vi har också handlat och varigt ute och lekt på tomten och Andy har jobbat...Han är jätte stolt över sig själv kan jag säga :) Kommer bilder i morgon i stället för jag msåte lägga mig och sova så Ruben kan nanna...
Men allt som allt en trevlig dag, så nu ska vi bara hoppas på träningsvärk i morgon haha
<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack:) Söt liten Ruben!

2009-03-03 @ 23:46:14
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: Emily & Kenzo

va, stina ska väl inte flytta? Vi vill träffa er snart, kenzo börjar ju på dagis nästa onsdag så helst innan dess.. =) Puss & kram till er båda

2009-03-04 @ 21:14:40
URL: http://iloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0