Go Obama!!

Det är inte ofta det blir två inlägg om dagen men idag så :)
Har nu duchat, ätigt och chillat efter en sjukt hård styrketräning. Det behövdes verkligen kan jag säga, är helt slut! Men det är skönt att vara så trött efter träning!
Innan jag stack dit gick jag in till min granne för att höra hur det var med honom och för att bara prata lite med honom. Är ju helt ensam nu.
Träffade föresten Jennifer och dem när vi skulle handla så nu har jag sett Caspian irl :) Och han är ju lika fin som på bild! Ska ses på torsdag så då ska jag kolla på honom ännu mer haha
Måste ju så klart nämna något om den kära presidenten. Jag hoppas och tror verkligen på förändring! Det var en historisk dag idag. Jag satt och kollade på hela säningen på svt 24 och man får ju gåshud! Go Obama!!!
Ja nu är det natti natti som gäller!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev det en Ruben?=) vad hade ni mer för namn förslag?

2009-01-21 @ 13:25:35
Postat av: Alex

Sv: Rubens pappa heter Ruud i efternamn och många har misstagit sig och trott att jag kallar honom Ruben i stället för Ruud och så heter min tjejkompis lillebror det och han är såå söt :)

Ja vi hade många andra namn, Timo, Chrisse bla kommer inte på fler :)

Men Ruben är verkligen så fint och passar honom jätte bra :)

2009-01-21 @ 20:50:50
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej=) så kul, han är verkligen en liten Ruben!visste ni om att ni skulle få en liten kille? förlåt för många frågor..kram

2009-01-22 @ 11:32:59
Postat av: Alex

Sv:Det är ingen fara, det är bara kul med frågor :)

Nä vi hade ingen aning, roligare att ha det som en överraskning :)

Så vi hade valt en massa tjejnamn också som vi sparat till nästa barn som jag hoppas blir en liten tös :)

Kram

2009-01-22 @ 12:47:59
URL: http://rubensmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0