Mat tips!

Känns verkligen nu som jag kommer kunna uppd en massa eftersom Ruben har så roligt här för det är så mycket space att springa på :)
Jag ville mest säga att det var underbart att prata md Cicca och och Ruben tyckte det var jätte kul att se henne. Han log jätte mycket :) Haha gull unge!
Sen att i natt så sov han inte speciellt bra. Han gillade inte alls den där resesängen som dem har här, så jag vet inte riktit hur vis ka göra reserande nätter. Vi har ju inatt sovit i Ciccas rum eftersom jag verkligen älskar hennes säng, men om han ska sova tillsmammans med oss så kanske vi ska sova i mammas och pappas säng i stället. Eller så sover vi på olika sängar jag och Andy så turas vi om med Ruben...Vi får se, har inte riktit snackat om det än.
Men jag har också ett bra tips till era barn. Ruben har varit dålig på att äta grösaker och det är viktit för mig att han få i sig sånt. Så jag har kämpat med det mesta. Idag tog jag lite äpple och lite morot och rev ner det i en skål och det äter han :) Det är nog för att det är det goda med äpplet och då märker han nog inte riktit mororten och så är den inte så hård när den ris ner. Prova :)
Annars äter han just nu falukorv och macaroner. Det är verkligen svårt att variera maten på dagarna. Man vill ju att dem ska ha en varierande kost men samtidigt så ska han ju äta så mycket som möjligt! Har nån något tips på blogg eller hemsida med bra recept för barn så är jag idel öra!
Jajja nu ska jag upp i duschen så vi kan komma ut...Får se om Andy ska med för han ska tvunget se de där skiderna hela tiden...Sådär kul..
Såg föresten innan att tre av mina kompisar också gått och börjat blogga :) Ska bli kul att följa dem också för vi ses inte allt för ofta!

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0