Total sorg...

Har mycket kul och bra saker att berätta men dem får vänta för just nu är jag bara ledsen...
HAr precis lämnat Ruben på dagis och ska inte ha honom nu på 11 dagar...11 dagar!!!! Det finns inget jag kan tänka mig som är värre just nu! Inte nog heller att det är 11 dagar utan över precis hela julen! Det är den tiden på året då man ska vara med dem man älskar mest....Fy fasiken va livet är hårt ibland! Kan verkligen inte beskriva hur jobbigt det är!
Nä ska inte tråka ut er med hur ledsen jag är för jag har ju faktiskt folk som läser denna bloggen..
Kommer nog in och skriver glada saker sedan och lägger upp fina bilder :)
Nu ska jag gå och grina i soffan och lukta på Rubens pyjamas...Besatt av honom?...Japp...



Mamma älskar dig min lilla underbara busunge! Du kickar as!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0