Mkt stavfel och snabb skrivet...

Sitter och kollar på 2:an på en hyllningskoncert för King of Pop- MJ - från 2001. VAckert! Får gåshud av att se honom och tårar i ögonen så klart! Fantastisk människa!
Har min älskade Johan sidan om mig och killen i mitt liv sovande där uppe. JAg kan verkligen inte förklara med ord hur skönt det var att få honom hem idag! Han tyckte nog att det var lite skönt att se mig också för ha satt som en igel på mig väldigt länge efter :) Men jag han har nog haft kul hos sin pappa också för hela dagen idag har han kallat mig pappa först och när jag pratat med honom i tele har han knappt haft tid att prata med mig...Och tro det eller ej men det gör ju mig så glad att han mår så bra både hos mig och hos sin pappa och inte tar så mycket skada eller vad man ska säga om det som hänt...

Dagarna nu under julen har varigt bergochdalbana för mina känslor...
Sugig julafton utan mina föräldrar och syskon eller Ruben! Fan det 'är inte rätt. Även om min farmor, farfar och kusiner gjorde dagen bra också:) Hade faktiskt jätte kul iaf...
Men nu är jag ju glad nu iaf :)
Ska lägga upp härliga bilder från julen :)

Nu ska jag fortsätta denna härliga kvällen med att bara må bra..
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0