Gemytlig dag ;)

Det var underbart att få sova i morse, typiskt var så klart att Ruben skulle välja att vara uppe i morse vid 4 i en h :) Men så är det väl! Min familj är verkligen underbar! Mamma <3
Kanske tycker jag tjatar om att jag har en underbar familj men jag har verkligen det :)

Annars idag har vi varigt på Brandkårensdag i Vellinge för min bror är med i ungdomsbrandkåren :) Han är så fin min bror, han ville gärna att vi skulle komma. Ruben fattade nog inte så mycket men han tyckte det var jätte kul att titta på dem lite äldre barnen hur dem sprang kring och lekte. Mathias är så stolt över sin systerson, ska bli kul att se när han springer efter Mathias när han är lite äldre- Mathias Mathias vänta på mig jag vill också med- haha

Sedan handlade vi fika och åkte hem till Chrisse och Stina till deras nya lägenhet i Höllviken. Den va jätte fin! Ahlman tittade också förbi :) Skulle träffat Bollan och hans mamma också men det hans inte med för tiden bara rann iväg, får ta det en annan dag!

Nu ska vi hem till mina föräldrars kompisar där min familj är på kräftskiva och snacka lite skit. Andy ville ta en öl haha

Ses...Pussas

Föresten bilderna kommer inte upp idag heller för batterierna är på laddning. Och föresten 2 så är Extrem home meakover ett underbart program och det skulle vara helt underbart om man kunde göra så för andra människor. Är en av mina drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0