Igår & idag..

Årkade inte skriva igår när alla gått hem så jag ska berätta om våran dag igår :)

Vaknade lungt och härligt :) Sedan vid lite i 11 så kom Jennifer och lämnade av Sierra innan hon gick till optikern. Var bara där en liten stund sedan kom hon upp till oss igen.
Sierra blev lite rädd för Ruben i början men efter att vi vinkat till honom så gick det bra :) Så söt hon är !
Sedan ungicks jag, Jennifer och barnen hela dagen. Andy var också med lite och Sierra blev lite extra förtjust i honom, kul :)

Vid 3 dök även Therese upp och var med och lekte :) Och cicca tittade också förbi för att visa upp sin nya dator bla.
Måste också berätta gårdagens viktigaste nyhet, MIN SYSTER TOG SITT KÖRKORT!!!! SKIT BRA, HEJJA! Jag blev världens stoltaste när hon ringde! Och hon är världens rally kalle nu när hon har körkort så jag hoppas iaf att hon tar det tillräckligt lugnt för att få behålla det ett tag till! Ta det lugnt syan!

Jennifer och Sierra stannade till strax i fem och Tessan stannade på middag med mig och Andy och gick vid 9. Jätte kul att snacka med henne. Vi tänker mycket lika och det är skönt att snacka med en som tänker samma i bland. För jag och Andy är så olika som man kan bli!

Idag har det varigt babycafé som vanligt men idag var mamma där och lekte också :) Det var kul att visa henne vad vi gör varje torsdag och hon är ju lika gammal som många där som har småbarn i Rubens ålder. Men hon kände sig ändå gammal för att hon är där som mormor :)

Sedan gick vi hem och käkade mat och hon gjorde sig i ordning för jobb. Men mest lekte vi med Ruben så klart :)

Nu leker Ruben och Andy på golvet. Skönt att dem har börjat vara tillsammans lite mera nu. Alltid bra att vara lite ensam med pappa, så ensam som man kan vara i en etta. Får ta och gå iväg och hitta på saker så dem kan vara lite själva. Men det får vara på Andys initiativ så jag vet att han verkligen vill.
Idag har också en tand till trillat fram och två till ligger precis på gränsen eller så.

Här kommer lite bilder från gårdagen..Och är det någon som vet hur man kan länka till andras blogg så dela gärna med er :) Pussa


Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Nämen titta! Där är ju dom små monsterna =)

Tack så mycket för att ni passade henne!

Puss

2008-10-24 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0