Utkast: Blev inget ...

Blev inget skrivet igår kväll, glömmer att jag har blogg nu :) Får skriva det på min att göra lista!
Har många listor...
Men det var bara en mysig kväll tillsammans hela familjen.
Men vad han spottade haha, så kul han tycker det är när han får sitta med när vi äter :)

Idag har det varigt en lugn och fin morgon förutom att min lilla gosse vaknade väldigt många gånger i morse innan han gick upp..
Inatt satt jag och ammade och bara kände sån otrolig lycka över att vara mamma. Jobbigt att gå upp på nätterna ibland men det är välrt det. Har diskuterat med många som dock tycker att jag ska ge honom ersättning innan natten för då sover dem oftast lättare. Men jag får se hur han har gått upp på 6 månaders kontrollen...

Men shit va lång han har blivigt, han är längre än Kenzo (Emelys lilla kille) som är 1 månad äldre och nästan längre än Sierra (Jennys lilla tjej) som är 3 månader äldre..
Men Jag och Andy är ändå rätt långa så kanske inte så konstigt ändå!

Rubens farmor och farfar tittade över idag på fika.

Ikväll har vi annars varigt över och matat Jennifers katter och tömt deras låda. När vi kommer in så ligger där en lapp med två presenter och då visar det sig att dem har köpt kläder till Ruben, nog som tack för att vi passar huset och katterna..Men så jätte gulligt tyckte jag! Jätte fina saker var det också!
jag har aldrig köpt till Sierra än men jag får köpa något fint till henne och bebisen i magen när den ploppat ut eller något :) Känns ju konstigt att bara komma med något även om jag skulle kunna göra det för jag älskar verkligen att ge folk saker!

Föresten så fungerar inte tv och telefon och det är sjuukt jobbit så vi passade på att låna några filmer från dem :)

Får också se min älskling från hans bästa sida, förstår nog nu varför jag är så stolt över att vara hans mamma!

Nä godnatt gott folk :)     


Kommentarer
Postat av: Anna Björklund

Åh, vad han är söt lille Ruben! :)



Kul att du startat blogg, så man kan följa er lite mer!



Puss o kram, Anna

2008-07-07 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0