Mycket länge sedan sist...

Hej mina vänner...
Nu var det ett tag sedan jag skrev sist med det har hänt en massa och så har det varigt semester.
En del kan jag komma ihåg och annat kommer väl dyka upp efter hand.

Öland blev inte lika roligt som jag trodde att det skulle bli pga en massa skit snack och knäppa kärringar! Men det är glömt för dem ska inte förstöra en massa för mig!
Så jag åkte hem tidigare där ifrån och har varigt mycket på stranden med mina älskade föräldrar och mysigt i stället. Ruben tycker verkligen om det, synd att man inte blir så brun bara :(

På lördag är det bröllop och det ska verkligen bli riktigt kul! Var och hämtade en av Ruben namnfests presenter i måndags som var en kostym. Gissa om han var snygg i den då :) Jag har på riktigt världens snyggaste unge! Kommer så klart att sätta upp bilder när vi har tagigt några :) Tack Anton och Emilia för den!
Håller på att sy en klänning, eller syran rättare sagt, till på lördag. Hoppas vi hinner klart bara. Designen har varigt klar sedan länge men vi har inte tagigt tag i det bara..

Idag ska jag, Ruben, Jennifer och Sierra hem till Diana och Ronja och mysa lite. Diana är min bästa kill kompis stora syster men vi har ju bebisarna gemensamt så nu har man en vän till :)

Det som hänt med min lilla fis är att han har fått två bissingar där nere :) Så jag har piercat mig många gånger nu, haha ni som inte tror att jag fixar det :b

Den 1 september närmar sig och det är dags för min tatuering, sååååå roooligt!
Har föresten kommit på en till.
Träffade en tjej på Öland som heter Mikaela. Hon har två söner, Casper och Lukas. Dem är verkligen helt underbara killar och jag hoppas verkigen jag blir en lika bra mamma som hon är! Men iaf hon har deras handavtryck på ena skuldran så jag ska göra Rubens hand eller fotavtryck på sidan av magen är det tänkt. Men det får bli när jag har pengar, vilket jag verkligen inte har nu! Det är verkligen så unikt att ha det och underbart... Usch vad jag är besatt av honom!!

Nä go vänner nu vill jag inte sitta vid datorn längre. Ta hand om varandra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Vad ska du tattuera?? =) nyfiken

Ja, det med handavtycken är så fint! Jag tänkte låta barnen skriva sina namn själva och sen tattuera in det tillsammans med deras stjärntecken, fast det är bara en tanke än så länge!

Kram

2008-08-07 @ 20:42:09
Postat av: Elise

ja jag hörde talas om den kostymen till honom. kan verkligen tänka mig att han var underbart söt i den =)

2008-08-12 @ 21:16:44
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0