Mmm kompisar :)

Idag har jag och mitt älskade barn varigt hemma hos Jennifer och Sierra, alltid lika kul att vara där. Skönt också för Jennifer är verkligen en underbar mamma och en riktigt bra vän. Detta gör att hon stöttar mig jätte mycket nu när det är jobbigt med Rubens mat. För han vägrar numera all mat förutom mitt bröst!
Om nån läser detta och vet vad jag ska göra så HÖR AV DIG! :)
Usch ja det är verkligen inte lätt.
Men Sierra är alltid lika glad när vi är där iaf :) Hon bara kutade över golvet idag i sin gåstol :) Jätte roligt! Söt unge!!

Igår var jag hemma hos min bästis Jimmy :)
Alltid skönt att vara där hemma också. Han är nog en av de få vänner jag för evigt kommer ha i resten av våra liv. Tror jag iaf :)

Nä annars rullar allt bara på i den vardagliga lunken...Föresten hans fotsvett luktar jäst. Urk!

Ha det fint vänner...
Och Ruben, även fast du är lite jobbig nu så är du det vackraste jag vet! Du måste gifta dig med mig när du blir stor! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Hur söt är inte du? =)

2008-08-23 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0