Babysim

Idag började Ruben på babysim igen. Han tycker ju det är såå roligt :) Fast han var litta ledsen när vi kom dit men det glöms när han är i vattnet :)
Med matningen går det sådär. Har bestämt att vi tar uppehåll med maten nu ett tag och går tillbaka till att bara amma, så han glömmer hur jobbigt det är med mat. Sedan kanske på lördag typ så börjar vi med maten igen. Är ju jobbigt att amma nu, han suger bokstavligt talat musten ur mig!
Sedan måste jag ju bli av med nätterna och det kan jag inte bli om han inte äter ordentligt....

Städade igår så här är riktigt rent nu, sååå skönt. Nu kan han krypa på golvet utan att jag tycker det är svinigt :)

I lördags regnade det hela dagen och det hade ju egentligen varigt jätte tradigt men inte om man heter Alexandra :) För då drar man ut sin pojkvän och lilla son på 7 mån och leker i vatten pölarna :) Trodde jag hade sätt några riktigt stora pölar från fönstret men när vi gick ut var de knappt pölar alls. Till slut hittade vi en riktig värsting men då hade kameran slutat fungera så det kunde vi inte fota :( Men super kul, ska bli ännu roligare när Ruben är lite äldre och springer runt själv!
En rolig sak var också att vi inte hade några stövlar till honom än så han fick ha gamla brödpåsar på fötterna haha

Här kommer lite bilder på Ruben. Alla är från i lördags. Lite mys med mamma på golvet och resten från utomhus :)

Njut!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Jennifer & Sierra

Här är ju regnbilderna =) Hihi, ser kuligt ut med påsarna på fossingarna!

2008-08-27 @ 21:42:25
Postat av: Marcus

Rubis är otroligt lik Andy när han var liten.

2008-09-03 @ 21:17:01
Postat av: Ida Lindborg

Sötaste unge :)<3

2008-09-04 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0