Fixa fixa

Idag ska jag städa llite, packa, kanske hinna kolla på en vagn som vi hittat på blocket och sedan åka till S-tälje för morfars begravning..Tungt som f-n...

Har hittat en jättefin vagn av märket Teutonia Mistral S. Har helt hängt upp mig på den modellen så jag hoppas vi kan hitta ngn snygg, fräch och hel sådan på blocket. Har inte lust att lägga enn massa pengar på en ny vagn. Dels är jag för snål :) och skulle vi skaffa fler barn så vill man kanske ha en ny vagn igen..Dock räcker det kanske med 3 men... :)

Annars mår jag bra idag, saknar Ruben lite extra bara :) Måste prata med honom idag, om han vill så klart! Han brukar inte vilja prata med mig eller A för då saknar han oss. Han lägger nog ena föräldern åt sidan när han är borta. Det får man ta om det fungerar bäst för honom!
Om inte måste jag prata med A iaf för att Ruben ska på barnkalas på söndag så måste se till att det inte glöms och att dem handlar present osv :)
Ruben ser väldigt mycket fram emot kalaset så det är viktigt att han får gå!

Dem ringde från jobb också så får se om jag ska dit och jobba 2 h för dem behövde hjälp..Allt beror på när vi ska sticka till S-tälje.

Nä nu måste jag sätta igång så jag inte behöver stressa sedan, vill ha mycket gjort innan jag sticker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0