Mysmåndag

Nu är det måndag och en härlig sådan hoppas jag :) Min underbara lilla kille kom hem igår och det är alltid en lättnad i mamma hjärtat att ha honom hos mig, även om han har det super hos pappa ju :) Han var faktiskt väldigt glad att se mig igår :) Han brukar vara glad men igår sa han - mamma vi har inte setts på länge och kramade mig jätte hårt <3
Men han hade också saknat Johan, Connie och granntjejen Mathilda som han alltid leker med, gulligt!

Mina föräldrar har varit i Turkiet hela förra veckan och hade haft en super skön vecka. Träffat massa trevligt folk och haft underbart väder :) Så jag har haft deras ena bil i veckan, skönt! Men så var jag och Ruben och lämnade tillbaka bilen i morse och gick en lång promis med Saga. Riktigt mysigt! Var ju lite dimmigt ute och där gick vi och hittade massa kul på vägen hem :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra...Vi kanske kan åka till höllviken och handla ett par varma innetofflor till smulan förhär är så himlans kallt på golvet! Skulle gjort det innan men har inte haft tiden. Connie som inte ens fryser fick ett par av johan i förra veckan haha, ska bli spännande när hon ska ha dem :) Hon svettas alltid, orättvist!!

Ja vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! Nu är det frulle får vår del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0